مجموعه ای از مستند ها و فیلم های HD

HDShop پذیرای سفارشات و درخواست های شما دوستان

مجموعه ای از مستند ها و فیلم های HD

HDShop پذیرای سفارشات و درخواست های شما دوستان

سرآغاز

ای  نام  تو  بهترین  سرآغاز       بی نام تو نامه کی کنم باز 

ای هیچ خطی نگشته ز اول      بی  حجت  نام  تو  مسجل 

   سلام به دوستان خودم 

   امروز به فکرم رسید که آرشیوی از فیلم ها و مستندهایی با کیفیت HD رو روی این وبلاگ قرار بدم و یک فروشگاه کوچک رو بوجود بیارم تا بتونم درخواست دوستان رو از این طریق برآورده کنم. 

   بنده مقیم تهران هستم و سعی می کنم به کمک اداره پست در خدمت دوستانم در دیگر استان های کشور باشم. 

   شما شاید امثال این فروشگاه ها رو بخصوص در فروم های مربوطه دیده باشید ولی بنده سعی کرده ام با نوآوری های خاصی تفاوتهایی رو ایجاد کنم. 

   اولین تفاوت عرضه فیلم ها و مستند ها با کیفیت HD بصورت Data میباشد که تقریبا بی رقیب خواهیم بود. البته دوستانی که از اینترنت پرسرعت بهره می برند جای خود دارند. 

دنیا اینجاس که داره زیر و رو میشه که بعدا توضیح خواهم داد. 

   بنده بنا به علاقه ام به مجموعه های مستند آرشیوی از طریق دانلود از هاست های معروف تهیه کرده ام و پیوسته بدنبال گسترش آن هستم.  

   هدف لذت بردن از کیفیت در حین بهره بردن از مفاهیم علمی موجود در فیلم های مستند این آرشیو میباشد ، بخصوص برای دوستان مهندس که می توانند از مجموعه های ارائه شده بهره کافی و وافی ببرند مانند مهندسان مکانیک ، عمران و معماری و بخصوص مهندسان صنایع. 

برای این آخری ها که عالیه... حالا در بخش توصیه ها و توضیحات بیشتر به این بحث می پردازم . 

اطلاعات دقیق راجع به این فروشگاه رو به همراه آرشیو اصلی در اینجا خواهم گذاشت. 

 

 از دوستان علاقه مند و توانا از لحاظ امکانات اینترنتی و حتی زمان، دعوت به عمل می آید. 

 امیدوارم که افتتاح این فروشگاهک مصادف با آغاز سال نو گردد. 

سال خوبی برای تمامی دوستان آرزو میکنم 

پیشاپیش سال نو مبارک 

چهارشنبه سوری مراقب باشید تا خوش باشید