مجموعه ای از مستند ها و فیلم های HD

HDShop پذیرای سفارشات و درخواست های شما دوستان

مجموعه ای از مستند ها و فیلم های HD

HDShop پذیرای سفارشات و درخواست های شما دوستان

تنها یک پیشنهاد ...

   دستگاه TV HD Media Player وسترن که قبلا هم راجع بهش گفتم ... قابلیت های بسیار خوبی داره ... 

   به کسانی که تلویزیون های LCD یا Plasma یا LED دارن پیشنهاد می کنم حتما یک نسخه از این دستگاه رو در منزل داشته باشن ... 

( حالا هر کی اینه می خونه فک می کنه من خودم یا بابام تولید کننده ایم و دارم تبلیغشو می کنم . . .  ) 

   من خودم یه زمانی اصلا این دستگاه ها رو قبول نداشتم ... کلا تو جو سیستم های Optical مثل DVD player و Bluray بودم ... ولی الان دیگه نظرم برگشته ... شکی هم توش نیست ...  چه از لحاظ اقتصادی و چه کاربردی ...  

   ---------------------------------------------------------------------- 

   

   همونطور که در سایت کمپانی می تونین مطالعه کنین این دستگاه یک Interface یا واسطی بین فایل های صوتی تصویری و تلویزیون هست... 

   فرمت های ورودی بسیار متنوع بوده و انواع فایل های فیلم ، موسیقی و عکس را پشتیبانی می کند ...  

   یکی از ویژگی های بارز این دستگاه دارا بودن ورودی USB با قابلیت پشتیبانی از هارد های اکسترنال می باشد ...

   قابلیت گردش در پوشه ها در یک محیط گرافیکی زیبا و شیک ... 

   قابلیت آپدیت فریمور ... 

   و و و ...  

 

   حالا باز خودتون میدونین...قبلا هم گفتم...من می خوام پولی که پای تلویزیونتون دادین رو زنده کنم ... فقط با هزینه حداکثر 140 هزار تومن ... همچین فیل هم هوا نمی کنم که ... دارم اطلاعاتی رو که دارم در اختیارتون میذارم...خودم هم مصرف کننده ام والا ...  

   حالا واسه خودم یه آرشیوی درست کردم که دوست دارم در اختیارتون بذارم ...    

 

-----------------

فیلم فقط HD 

----------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد