مجموعه ای از مستند ها و فیلم های HD

HDShop پذیرای سفارشات و درخواست های شما دوستان

مجموعه ای از مستند ها و فیلم های HD

HDShop پذیرای سفارشات و درخواست های شما دوستان

اینم چند تا عکس از HD player ...

 

Western Digital - TV HD Media Player 

 

  

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
namat یکشنبه 8 آذر 1388 ساعت 14:20

ما که خیلی استفاده کردیم ممنون
اما ای کاش یه مقایسه ای هم بین hd player های مختلف میشد
چون من که خودم دنبال یکیش هستم موندم چی بگیرم

باز هم تشکر

خوش اومدی دوست خوبم...
ممنون از اینکه نظرت رو گفتی... خوش حال میشم بتونم کمکی به دوستان بکنم...
من خودم این دستگاه رو دارم... و ازش هم راضیم...
کار من رو انجام میده... فیلم های بسیار سنگین و با کیفیت رو کاملا روان و شارپ پخش می کنه.
توی فروم Persiantools یه تاپیکی هست به نام همین دستگاه. که در اون تاپیک بنده هم نظراتم رو اعلام کردم. دوستان دیگری هم همینطور.

حتما یه مقایسه ای هم تو بلاگ میذارم...
اما برای اینکه بتونم یه کمک سریعی به جنابعالی کرده باشم...
من بین تمام دستگاه هایی با این قابلیت فقط سه دستگاه رو قبول دارم.
یکی همین WD و دیگری دستگاه CinemaTube و سومی Popcorn C200
WD Live که دستگاه جدید تری هست نسبت به اینی که تو بلاگ خوندی، تفاوتش در کابل اترنت و توانایی پخش صدای DTS هست.
از نظر قدرت پخش و پردازش تصویر Popcorn جزو بهترین هاست.
دستگاه Cinamtube هم دستگاه خیلی خوبیه. قابلیت های خوبی داره.
ولی مشکلی که این دو تا دستگاه آخری دارن اینه که تو ایران فکر نکنم حالا حالا ها پیدا بشه...
حالا اگه خیلی عجله داری پیشنهاد می کنم بدون درنگ همینی که تو بلاگ هست رو بگیر. البته اگه زیرنویس فارسی نمی خوای.
در غیر اینصورت پیشنهاد می کنم صبر کنی تا دستگاه جدید WD به نام WD TV Live وارد بازار ایران بشه.
دستگاه های زیادی با این قابلیت میتونی با یه سرچ کوچیک پیدا کنی ولی اکثرا یه مشکلی توشون پیدا میشه که توسط User ها مشخص میشه.
بطور کلی هر چی می خوای بخری سعی کن از مصرف کنندگانش در فروم ها و سایت های فروشگاه آنلاین که قسمت User Reviews دارن اطلاعات کسب کنی تا وقتی خریدیش از تمام جزئیات و مشخصات و قابلیت هاش مطلع باشی.
بازم در خدمتت هستم. پیش ما بیا...
مجید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد